Katsokaas minkä mä sain. Tällainen rinsessojen matkustuslaukku.
609498.jpg
Mä olen niin pieni rinsessa, että pystyn matkustamaan tuollaisessa laukussa. Äiti kokeili laukkua Lunankin kanssa, mutta se on niin möhkäle, että laukun pohja pullistui. Joten laukku on ihan vain mun oma. Me kuulemma jatkossa matkustetaan niin, että mä olen mun rinsessalaukussa äitin olkapäällä ja Möttis ja Luna on kahdessa kuljetuslaatikossa, jotka laitetaan sellaisiin kuljetuskärryihin.

Seuraavan kerran me matkustetaan kesäkuun alussa maalle, kun äitillä on loma. Me kuulemma mennään sinne autolla kun kerrankin saadaan autokyyti. Mä olisin kyllä tykännyt junasta enemmän, mut meillä on kai aika paljon tavaraa mukana, kun ollaan siellä useampi päivä. Siellä on paljon enemmän tilaa kuin kotona, ja paljon kaikkea kivaa. Mulla on esimerkiksi ihan oma nojatuoli siellä, jossa mä nukun. Sit siellä on mukava olla ulkona valjaissa, kun on iso piha mitä voi tutkia. Pihan takana on sellainen pieni metsä, ja siellä metsän reunassa haisee naapurin kissat, kun ne siellä kuljeskelee vapaana. Äiti sanoo, että se on tosi tyhmää, että ne kissat on siellä vapaana, kun lähellä on kuitenkin autoteitä. Me sitten tallustellaan siellä pihalla vähän niin kuin esimerkkinä niille naapureille, että kissat voi ihan yhtä hyvin ulkoilla valjaissakin.