Mun on nyt ihan pakko tulla tännekin kertomaan, että meillä kävi perjantaina täällä joku häirikkö. Ihan kesken meidän aamupäivän kauneusunien, se tuli sisälle ja kolisteli tuolla kylpyhuoneessa (äidin huomautus: kyseessä oli siis kodinkonekorjaaja). Mä kävin kyllä komentamassa sitä siinä ovella, että se tajuisi lähteä pois häiritsemästä. Se häirikkö vaan nauroi mulle, joten ilmeisestikin mun pitää jatkoa ajatellen treenata mun uskottavuutta. Mainittakoon, että nyt se ihana lämmintä puhaltava vehje tuolla kylpyhuoneessa toimii taas (äidin huomautus: kyseessä siis kuivausrumpu).

Mä jouduin eilen myös pesulle, en oikein tykkää siitä, äitille kyllä siitä sanonkin, mutta se vaan vastaa että "joo, mä tiedän ettet sä tykkää tästä". Jos se kerta tietää, etten mä tykkää siitä niin miksi se sitten pesee mua. Tosin pesun jälkeen mun turkki on tosi hieno ja se ei mene niin helposti takkuunkaan, joten turkin kampaaminenkaan ei ole niin kamalaa. Huomenna me lähdetään sinne maalle, pääsen ainakin esittelemään mun hienoa turkkia kaikille tutuille.