Joo-o, totta se on kuulkaa. Mä vaihdan väriä. Ennen mun turkin harmaan sininen väri oli ihan sellaista vaaleaa ja nyt se alkaa olla ihan sellaista tummaa. Ennen mun turkki oli myös ihan kuiva, hapero ja karvoja irtosi paljon. Äiti on tehnyt paljon mun turkin eteen töitä. Olen tässä jo jonkin aikaa saanut hyvän ja terveellisen ruoan lisäksi lohiöljyä ja biotiinia, ja nyt mun turkki ja iho on paljon paremmat, ei kutise enää. Äiti sanoo, että mä näytän nyt paljon nuoremmaltakin, se on kivaa se. Tässä on ihan kuva mun uudesta hienosta turkista. Katsokaa nyt miten tumma mun turkki on, vaikka kuva on otettu salaman kanssa. Verratkaa esimerkiksi tuohon kuvaan, joka on mun esittelytekstissä tuossa sivussa.
660881.jpg
Ei nyt muuten ole kovin edustava kuva, kun olen just lepäilemässä sängyllä, ja äiti hiipi kameran kanssa mun taakse ottamaan kuvaa.